Tedy potrubí
jsem měl jiné ze Š110R a protože má o hodně lepší tvar, vyleštil jsem toto potrubí. POZOR u tzv. EMKA SE TOTO POTRUBÍ NEDÁ POUŽÍT, PROTOŽE NEMÁ VÝSTUP PRO POSILOVAČ BRZD!!! Plech mezi karburátorem a potrubím jsem úplně vyhodil a nasadil karburátor přímo (přes dvě papírová těsnění).
PS: Až budete leštit potrubí tak si kupte vagón oříškové čokolády, ta je prý dobrá na nervy.
A teď k samotnému KARBURÁTORU:
Jelikož jsem ho měl sundaný, chtěl jsem na něm vyčistit trysky atd. Proto jsem ho rozebral. A to se nemělo stát. Co jsem v něm uviděl, bylo otřesné. Nejprve mě zaujalo takové bahýnko na dně. Vzal jsem hadr a vytřel ho. Dále to šlo rychle. Začal jsem vyndávat trysky a kreslit si na papír kam patří!!! Dále šly ven vzduchové trysky, komora sytiče, podtlaková membrána od druhé komory, nastavovací šrouby bohatosti směsi a šroub na regulaci otáček motoru, akcelerační pumpa atd. Dále mě zaujal šroubek nad akcelerační pumpou, pod kterým je skleněná kulička velká asi jako brok do vzduchovky. Ta funguje jako zpětný ventil k akcelerační pumpě a nastavuje se šroubkem tak, aby se přes ni nasávalo palivo a přitom nespadla do akcelerační pumpy. Takže bacha, musíte nastavit nejprve tento ventil, než nasadíte zpátky akcelerační pumpu. No nakonec to skončilo tak, že z karburátoru zůstal akorát ten skelet a co se dalo vyndat skončilo na stole.Tento skelet skončil v nádobě s acetonem a v ultrazvukové pračce. Vypral se dokonale. Dále jsem přihodil všechny větší díly z venku.Trysky jsem si nechal nakonec a vypral je v čistém acetonu a toluenu. Když bylo vše vyprané, profoukal jsem všechny kanály stlačeným vzduchem. A teď jsem začal všechno skládat zpátky. Našrouboval trysky. Koupil nové šrouby na regulaci bohatosti směsi a regulaci otáček (prodávají zvlášť šrouby a zvlášť gumičky, takže příjemnou zábavu, až je tam budete nasazovat). Patří do drážek blíže k hlavě šroubu. Další gumička je na trubičce, která vstřikuje palivo do komory (od akcelerační pumpy), ta patří dolu do spodního zářezu. Dále jsem koupil všechna těsnění.
Labels: skoda
<< Home